عمل زیبایی واژن نسبت به قبل طرفداران بیشتری پیدا کرده و البته تنها این نوع جراحی صرفا به منظور زیبایی انجام نمی شود

بسیاری از خانمها با توجه به ظاهر لبه های واژن خود در هنگام تحریک و ناراحتی ناشی از ورزش، آمیزش جنسی و پوشیدن لباس‌های تنگ دچار مشکل و ناراحتی می شوند.

بزرگ شدن لابیاها می تواند در رابطه جنسی، بهداشت و کاتتریزاسیون خود اختلال ایجاد کند.

اما انجام این عمل مراقبت های خاص خود را دارد که یکی از عوارض آن باز شدن بخیه عمل زیبایی واژن می باشد که موضوع این مقاله سایت اچ ای وی چک می باشد

امیدواریم با درج نکات مهم شما را از عوارض و مشکلات این عمل آگاه کرده و دوران نقاهت بعد از جراحی آرامی را سپری کنید

 

علائم باز شدن بخیه لابیاپلاستی

علت باز شدن بخیه عمل زیبایی واژن

به طور عمده، بزرگ شدن لابیا مینور مادرزادی است، اگرچه زنان ادعا می کنند که پس از زایمان، هورمون درمانی و افزایش سن بزرگ می شوند. جایی که بزرگ شدن لابیاها می تواند بر عزت نفس خانم ها تأثیر بگذارد، اکثریت قریب به اتفاق لابیاها به دلایل زیبایی در زنان بالغ از نظر جنسی انجام می شود. زنان اغلب لابیا مینور ایده آل را به رنگ روشن، نازک، صاف و متقارن دوست دارند و می پسندند.

قبل از عمل جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی زن باید وضعیت لیتوتومی معاینه شود و با استفاده از آینه اندام تناسلی خودش را تجسم کند و همین طور باید نگرانی های خود را به جراح خودش نشان بدهد و به یک توافق بین جراح و بیمار برسند. عکس هایی که از بیمار گرفته می شود باید در وضعیت ایستاده و پاها به عرض شانه گرفته شود تا بیرون زدگی لبی به اندازه کافی دیده شود. قبل از عمل آنتی بیوتیک هایی به بیمار داده میشود ۳۰ دقیقه قبل از عمل داده میشود. تمام این روش ها می تواند در مطب با آرامش و آگاهانه و بی حسن کننده های موضعی برای یک جراحی سرپایی تحت مراقب های بیهوشی در حالت ایده آل انجام شود.

نکته خیلی مهم در مورد موارد منع جراحی لابیاپلاستی شامل خانم هایی می شود که به اختلال بدشکلی بدن مبتلا هستند و همین طور کسانی که انتظار دارند این روش جراحی زیبایی به روابط جنسی آنها کمک کند و برای رسیدن به ارگاسم لذت و حال بهتری داشته باشند و بهبود پیدا کنند.

چند روز بعد از عمل واژن بخیه ها میوفته

تعداد قابل توجهی از زنان به دنبال لابیاپلاستی هستند. اغلب، آنها ابتدا برای مشاوره به پرستار، متخصص زنان و زایمان، برای مشاوره مراقبت های اولیه مراجعه می کنند. این بیماران باید به جراح متخصص در لابیاپلاستی ارجاع داده شوند. مهم است که به بیمار آموزش داده شود که لابیاپلاستی به طور کلی یک روش انتخابی است که عمدتاً به دلایل زیبایی انجام می شود. این روش نسبتا ساده است اما با تعدادی از عوارض جدی نیز همراه است.

یکی از عمل های جراحی با هدف زیبایی واژن و لابیاها همان جراحی لابیاپلاستی می باشد. این جراحی از آن دسته جراحی های بسیار پراهمیت و پرطرفدار در بین خانم ها می باشد و همین طور به دلیل دوران نقاهت کوتاهی که دارد خانم ها به راحتی به این جراحی اعتماد می کنند. خانم ها باید دقت داشته باشند که رعایت نکات قبل و بعد از عمل و انجام مراقبت های خاص می تواند از ترس و مشکلات بعد از عمل جلوگیری کند.

مدت زمان جوش خوردن بخیه ها در جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی در هر شخص با شخص دیگر فرق می کند ولی کلا به طور متوسط زمان یک هفته طول می کشد. نوع بخیه زدن می تواند در بهبود سریع تر زخم ها خیلی موثر باشد که این هم به مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد.

هر چه بخیه ها توسط پزشک اصولی تر و تمیزتر زده شود جای بخیه ها زودتر خوب می شود و بخیه ها سریعتر می افتد. در ضمن دقت داشته باشید با مراقب و رعایت بهداشت عمومی باید از بروز عفونت بعد از جراحی لابیاپلاستی جلوگیری کنید.

اگر در روابط جنسی متعدد هستید بدانید انتقال ایدز از طریق ترشحات واژن امکان پذیر است

علت جوش نخوردن بخیه واژن

لابیاپلاستی می تواند بهبود قابل توجهی در زیبایی خانم ها داشته باشد و اعتماد به نفس زنان را در طول صمیمیت افزایش دهد، اما برداشتن بیش از حد می تواند منجر به نتایج فاجعه آمیزی شود که ممکن است قابل اصلاح نباشد. این نیاز به قضاوت عالی از جانب جراح و ارتباط کامل بین بیمار و جراح برای ارائه بهترین نتایج ممکن دارد.

بخیه ها برای جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی، طوری زده می شود که در محل بریدگی هیچ کشیدگی ایجاد نشود. خوب شدن و بهبود جای بخیه ها بستگی به عوامل مهمی مانند سن خانم، وضعیت جسمی و روحی خانم، شرایط واژن، نحوه عمل و رژیم غذایی فرد و مراقبت بعد از عمل آن دارد و در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. بهبود و خوب شدن زخم ها و بخیه ها به سن فرد بستگی دارد هر چه سن خانم بالاتر باشد آرام تر و دیرتر جای زخم ها و بخیه ها بهبود پیدا می کند.

جوش خوردن سریع بخیه واژنجوش خوردن سریع بخیه واژن

برای اینکه جای بخیه جراحی لابیاپلاستی نماند، طوری بخیه ها زده می شود که قسمت های که برش زده شده دوباره در جای قبل خودشون قرار بگیرند و بعد از اینکه کاملا خوب بشه طبیعی بنظر میاد. مراقب باشید اگر عمل لابیاپلاستی زیبایی واژن با لیزر انجام بدهید، باید مانند کسی که عمل لابیاها خودش را با عمل جراحی انجام داده از جای بخیه های خود مراقبت کنید.

خانم ها باید در دوره نقاهت بعد از عمل جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی به تغذیه خودشان اهمیت بدهند و مراقبت های بعد از جراحی را به درستی و خوبی رعایت کنند. خانم ها باید پروتئین بیشتری برای بهبود زخم خودشان مصرف کنند مانند مواد غذایی که حاوی ویتامین A و ویتامین C هستند برای خوب شدن زخم ها خیلی مفید هستند و این باعث می شود بخیه های جذبی لابیاپلاستی زودتر جذب بشوند.

درمان باز شدن بخیه واژن

باز شدن بخیه های جرای زیبایی واژن عمل لابیاپلاستی یکی از عوارش این عمل می باشد. در این شرایط باید هر چه سریعتر به پزشک و متخصص زنان و زایمانی که برای انجام عمل لابیاپلاستی پیش آن رفته اید مراجعه کنید.

دارو و پماد مخصوص جوش خوردن بخیه برای شما تجویز می کند و اگر هم خونریزی داشته باشد باید دوباره بخیه و ترمیم شود.

پیشناد می شود قبل و بعد از هر عمل جراحی از کیت ایدز استفاده کنید

پماد برای جوش خوردن بخیه واژن

یکی از کرم ها برای ترمیم بعد از لابیاپلاستی کرم سی گل از محصولات داخلی است که باید سه بار در روز استفاده شود و هر ۸ ساعت یکبار به محل بخیه ها مالید و اگر درست استفاده شود در حدود یکماه بعد از انجام عمل لابیاپلاستی جای بخیه ها دیده نمی شود.

پماد برای جوش خوردن بخیه واژندیگر کرم ترمیم کننده بنام سینره است که از محصولات داخلی کشور می باشد و مانند کرم سی گل قیمت مناسبی دارد و با تجویز پزشک معالج خود می توانید آن را استفاده کنید.

کرم ترمیم کننده جای بخیه لافارر که در بازار می باشد و کیفیت نسبتا خوبی دارد و برای جای بخیه عمل لابیاپلاستی استفاده می شود و باید ۶ الی ۸ ساعت یکبار بر روی پوست واژن و محل بخیه ها مالیده شود تا اثربخشی کامل داشته باشد

اگرچه اکثر بیماران به خوبی بهبود می یابند، شایع ترین عوارض جدا شدن جزئی بسته شدن لبه لب یا یک فیستول کوچک است که در کمتر از ۲ درصد موارد رخ می دهد. اینها معمولاً با بی حسی موضعی در ۴ تا ۶ ماه پس از جراحی قابل ترمیم هستند. اگر همانطور که گفته شد انجام شود نادر است. اگر لابیاها پس از برداشتن حداکثر ‘V’ همچنان بیش از حد بیرون زده باشند، می توان برداشتن بیضوی داخلی و خارجی را بعدا انجام داد، اما این به ندرت ضروری است.

بیماران بعد از سه هفته پس از عمل برای برداشتن بخیه های باقی مانده و معاینه بهبودی ویزیت می شوند. خارش در محل بخیه ها می تواند شدید باشد و باید قبل از عمل به بیماران آموزش داده شود.

مراقب ها و محدودیت های بعد از عمل به مدت ۶ هفته شامل عدم نفوذ واژن، پرهیز از هرگونه فشار بر روی جای بخیه ها و همین باید از هر فعالیتی که باعث کشش برش ها در قسمت واژن شود جلوگیری کرد و مراقب شدید داشت. همه بیماران باید بدانند که در ناحیه برش ها تورم خواهند داشت و ممکن است هفته طول بکشد تا خوب بشود.معمولا برای بهبودی کامل شش ماه طول می کشد.

2 دیدگاه در “باز شدن بخیه عمل زیبایی واژن

  1. ... گفت:

    سلام، وقت بخیر. جناب عکس‌های برهنه سایت به دلیل اینکه خلاف مقررات هستند باید حذف بشن. لطفا هرچه سریعتر ترتیب اثر بدید

  2. .o. گفت:

    سلام اگر بعد عمل زیبایی واژن، واژن دچار عفونت شه چی میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *